1. Moje firma na Googlu
Stejně jako sociální média je tento online nástroj výpisů "Moje firma na Google" skvělým způsobem, jak informovat potenciální nové zákazníky o vaší restauraci. Zjistěte, proč byste si měli upravit podrobnosti o své firmě na Google a přidat lákavé obrázky vašeho jídla.
2. Jak na kvalitní webové stránky restaurace
Specialisté v oblasti digitálního marketingu a šéfkuchařka UFS Joanna Gendrano vám poradí, jak vytvořit skvělé webové stránky restaurace. Poskytnou vám odborné postřehy jako například to, proč by se na webu restaurace mělo dát snadno orientovat, proč mít na stránkách jídelní lístek (menu), proč mít jednoduchý a přehledný rezervační systém, a také proč webové stránky pravidelně aktualizovat.
3. Jak vytvořit webové stránky restaurace
Rychlý a jasný úvod k vytvoření webových stránek, který pomůže fungování jakékoli restaurace v digitálním světě. Zahrnuje výběr správného nástroje pro tvorbu webových stránek, nákup názvu domény a výběr rozložení a stylu webové stránky, které vyhovují vaší značce a stylu.
4. Jak se vypořádat s online recenzemi hostů vaší restaurace
Toto video vysvětluje, kde najdete recenze vašeho gastro podniku a jak nejlépe na ně reagovat. I negativní komentáře lze proměnit v pozitiva a použít je jako účinnou formu digitální marketingové komunikace vaší restaurace.