1. Sociální média - založení účtů
Proč zvolení správné sociální sítě - ať už Instagramu, Facebooku nebo TikToku - je klíčem k úspěšnému marketingu restaurace? Navíc jsou taky důležité klíčové prvky profilu účtu, které potřebujete k interakci se stávajícími a také potenciálními zákazníky.
2. Vytváření obsahu pro sociální sítě
Tento průvodce pomůže vaší restauraci / gastro podniku uspět na sociálních sítích - od inspirace výstupy konkurence na sociálních sítích až po to, proč mohou speciální funkce, jako jsou livestreamy a videa na Instagramu, dobře fungovat pro restaurace.
3. Co dělat a co nedělat v sociálních médiích
Jednoduchá pravidla pro sociální média pro vaši restauraci. Výkonný šéfkuchař UFS David El Bitar a další odborníci vám řeknou o důležitosti používání hashtagů, o tom, proč byste se měli vyhnout nadměrnému zveřejňování příspěvků a mnoho dalšího.
4. Propagace v sociálních médiích
Digitální marketing je skvělý způsob, jak mohou restaurace informovat lidi o svém novém menu, soutěžích, slevách a specilních akcích. Zjistěte, proč by placení za tvorbu příspěvků na sociální sítě, kvalitní fotky a videa mohly dostat více hostů do vaší restaurace.
5. Jak zvýšit počet fanoušků na sociálních sítích
Kuchaři, jako je Joanne Gendrano z UFS a odborníci na sociální média sdílejí své tipy pro restaurace k získání více sledujících nebo-li fanoušků. Taktiky zahrnují zveřejňování příspěvků každý den ve stejnou dobu a odpovídání na všechny komentáře zákazníků.