Menu

03:23

1. Sociální média - založení účtů

Proč zvolení správné sociální sítě - ať už Instagramu, Facebooku nebo TikToku - je klíčem k úspěšnému marketingu restaurace? Navíc jsou taky důležité klíčové prvky profilu účtu, které potřebujete k interakci se stávajícími a také potenciálními zákazníky. 

03:20

2. Vytváření obsahu pro sociální sítě

Tento  průvodce pomůže vaší restauraci / gastro podniku uspět na sociálních sítích - od inspirace výstupy konkurence na sociálních sítích až po to, proč mohou speciální funkce, jako jsou livestreamy a  videa na Instagramu, dobře fungovat pro restaurace. 

03:21

3. Co dělat a co nedělat v sociálních médiích

Jednoduchá pravidla pro sociální média pro vaši restauraci. Výkonný šéfkuchař UFS David El Bitar a další odborníci vám řeknou o důležitosti používání hashtagů, o tom, proč byste se měli vyhnout nadměrnému zveřejňování příspěvků a mnoho dalšího. 

03:17

4. Propagace v sociálních médiích

Digitální marketing je skvělý způsob, jak mohou restaurace informovat lidi o svém novém menu, soutěžích, slevách a specilních akcích. Zjistěte, proč by placení za tvorbu příspěvků na sociální sítě, kvalitní fotky a videa mohly dostat více hostů do vaší restaurace.

03:57

5. Jak zvýšit počet fanoušků na sociálních sítích

Kuchaři, jako je Joanne Gendrano z UFS a odborníci na sociální média sdílejí své tipy pro restaurace k získání více sledujících nebo-li fanoušků. Taktiky zahrnují zveřejňování příspěvků každý den ve stejnou dobu a odpovídání na všechny komentáře zákazníků. 

Produkty
Recepty
Inspirace
Menu