1. Zvolte jídlo, které se bude dobře doručovat
Není nic horšího, než čekat 30 minut na povadlý salát, rozmáčené smažené kuře nebo studenou rýži.
Vyhněte se zklamání ze strany zákazníků tak, že nabídnete pokrmy, které se dobře převážejí, jako jsou tyto snadno přepravitelné.
2. Použijte lákavé fotografie
Upoutejte pozornost zákazníků pomocí fotografií dobře nasvíceného jídla na jednoduchém pozadí, které mu dá vyniknout.
Nechte fotografie profesionálně upravit, musí však stále odpovídat tomu, co zákazník dostane.
3. Použijte správný obal
První dojem je zásadní, takže je důležité, abyste jídlo dodávali v kvalitním, nepropustném obalu, který se snadno otevírá, takže pokrm bude po doručení vypadat chutně.
Nezapomeňte obal označit svým logem nebo vložit ubrousky s logem, které budou propagovat vaši značku!
4. Nabízejte prostřednictvím své kurýrní služby propagační akce
Spolupracujte, abyste byli více vidět. Lze například nabízet bezplatné doručení a slevy prostřednictvím GrabFood. Popř. vytvořte exkluzivní menu pouze v rámci kurýrní služby.
5. Doručujte rychle a včas
Pokud jsou vaši zákazníci spokojeni s vaším jídlem a službami, dostanete od nich dobré recenze. Když bude vaše kuchyň organizovaná, dokážete kurýrům předat jídlo včas a čerstvé, takže si u vás zákazníci budou chtít objednat znovu.
Zkraťte dobu přípravy a zvýrazněte chuť pomocí produktů, jako je třeba Knorr Demi Glace.