Propagace restaurace— 9 nápadů
Pozvěte psy na hostinu
Jsou psi ve vaší restauraci povoleni? Perfektní! Miska s vodou je nutností, ale což takhle jejich přítomnost pozvednout na další úroveň? Majitelé psů budou milovat, pokud jejich mazlíčkům nabídnete nějakou tu laskominu. Určitě se o tom pochlubí celému světu stejně jako lokální blogeři.
Začněte spolupráci s jinou restaurací
Možná se divíte, proč byste někdy měli spolupracovat se svými konkurenty. Odpověď je jednoduchá — abyste získali více zákazníků. Budete doporučeni restaurací, kterou už mají rádi, kde jim řeknou, že jídlo jim bude chutnat také u vás.
Například: jedno jídlo připravené šéfkuchařem druhé restaurace
Sdílejte znalosti
Stále více lidí chodí nejen do restaurací, ale zajímá je také vaření a kulinární techniky a doma velmi rádi vaří. Právě proto se ukazuje jako velmi zajímavý nápad pro propagaci vašeho byznysu sdílet recepty nebo znalosti se svými hosty.
Například: lekce vaření a recepty umístěné na sociální média, video tutoriály.
Nezapomínejte na speciální příležitosti
Všichni milujeme dárky, speciálně ty, které dostáváme, když slavíme náš speciální den. Pokud mají vaši hosté speciální příležitost, přispějte k jejich oslavě. Budou to milovat!
Například: narozeninový dezert zdarma, sleva na jmeniny, dvě sklenice šampaňského k oslavě zásnub.
Nepodceňujte potenciál svátků
Nabídněte slevu na vybrané jídlo připravené k oslavě konkrétního svátku, nebo přidejte do nabídky něco tématického.
Například: lanýže pro matky na oslavu Dne matek, sleva na pokrmy z dýně na oslavu Halloweenu.
Podporujte místní události
Místní událost je skvělá platforma pro to, aby vás poznali potenciální noví hosté. Staňte se součástí této akce a pozvěte nové zákazníky do své restaurace na přímo.
Například: trhy s jídlem, vánoční trhy, hudební a sportovní události.
Uspořádejte charitativní akci
Budování vaší image podporou těch, kteří to potřebují, je dalším možným přístupem. Můžete uspořádat charitativní večeři, jejíž výtěžek půjde na charitu podle vašeho výběru. Je vhodné vybrat tu, o které se média zajímají a která zajímá vaše hosty.
3 + 1
Propagace zahrnující bezplatnou nabídku jednoho jídla při objednávce tří je účinným nástrojem, pokud chcete zvýšit počet hostů.
Rodinná sleva
Pro mnoho rodin je návštěva restaurace velká finanční položka. Objednávají si totiž několik jídel, ale platí z jedné kapsy. Právě proto je sleva pro rodiny skvělým nástrojem k tomu, abyste je vybídli k návštěvě u vás mnohem častěji.
Například: 50% sleva pro děti.