Co dělat:
- Pochopte platformy, které budete používat. Twitter je méně vizuální než Instagram, takže přizpůsobte obsah oběma sítím.
- Použijte žargon a tón, který se váže na každou sociální platformu. Facebook je neformální síť, na Instagramu používejte hashtags, na Twitteru buďte struční. Sledujte lídry a lidi, kterými se v podnikání inspirujete, a dozvíte se, jak propagují sebe i svůj podnik.
- Používejte oblíbené gurmánské #hashtagy, které jsou relevantní k vašim pokrmům, například #instagood #restaurace #foodphotography #denninabidka. Lidé tak snadněji najdou vaše jídlo.
- Vytvořte totožnost svého prostoru. Začněte prostřednictvím hashtagu se svým jménem podniku, #jmenovasehopodniku.
- Silná značka musí mít jasnou identitu a vše ostatní musí být v souladu. Kreativita je důležitá, ale vzhled a pocit vaší značky by měl procházet všemi obrázky a příspěvky.
Co nedělat:
- Ovládat sociální média sám. Sledovat a pozorovat, jak ostatní podobní vašem oboru kopírují vaši šablonu sociálních médií.
- Psát dlouhé příspěvky. Pamatujte si, že vše musí být krátké, inteligentní a příjemné. Stejně jako vy - nikdo nemá dost času.
- Nadbytečné používání #hashtagů.
- Ignorování lidí, kteří vaši práci mají rádi. Sociální média se nazývají sociálními kvůli svému důvodu - takže udržujte konverzace se stávajícími i budoucími zákazníky.
Přihlaste se k odběru newsletteru
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru ještě dnes a nic Vám ze světa gastronomie neunikne. Budete dostávat informace o aktuálních trendech, inspiracích, předpisech nebo soutěžích. Navíc si budete moci podívat na videa od našich šéfkuchařů z celého světa. Nenechte si to ujít!