Rozhovor v kuchyni | Část 2
Rady našich kuchařů na to, jak reagovat na špatnou recenzi.
Je dokázáno, že udržování pozitivních recenzí na významných webech jako Yelp a TripAdvisor prospívá vašemu podnikání a přivádí k vám hosty. Zacházejte proto se zákazníky slušně a poskytněte jim vynikající zážitek z jídla, abyste na oplátku od zákazníků získali kladné recenze.
Některým zákazníkům se však prostě nezavděčíte, ať děláte cokoli. Když získáte špatnou recenzi, nejlepší je na ni odpovědět profesionálně. Pokud měl zákazník ve vaší restauraci nepříjemný zážitek, pokuste se to napravit nabídkou slevy nebo další rezervace, aby zákazník opět přišel a dojem si poopravil. Podporujte zákazníky v tom, aby psali příznivé recenze – přímo je o to požádejte. Můžete to udělat například vzkazem v menu, na kartičce na stole nebo na tabuli. Vzkaz může znít například něco jako: „Chutnal vám náš burger? Řekněte to přátelům nebo nám to napište na náš Facebook“. Pravidlo zní: Čím víc kladných ohlasů, tím lépe.
Co byste poradili kuchařům, kteří dostali špatnou recenzi?
Rady našich kuchařů na to, jak reagovat na špatnou recenzi.